FOLLOWER's ...

nak jadi DOKTOR CINTA ...



                                                          DOKTOR CINTA ....  


Kowang sebenarnya boleh menjadi seorang Pakar Cinta . Semua orang! Tidak ada yang terkecuali. Malah kowang juga boleh menggantikan PARI-PARI CINTA ..  =)
Apa yang penting, kowang perlu memahami lima tips utama ini untuk menjadi seorang yang pakar dalam percintaan... ( wahh ! doktor cinta la sgt .. )   ^__^

1. Banyakkan membaca
Kowang perlu banyak membaca ... Baca sebanyak mungkin buku , artikel atau dari pengalaman owg sekeliling kita . Berkenaan perhubungan dan percintaan... Dapatkan segala ilmu-ilmu yang perlu kowang tahu dalam bab bercinta ni..

2. Mendengar masalah
Daripada masalah orang, kowang akan belajar masalah-masalah yang sering dihadapi orang lain. Daripada situ kowang akan dapat memahami corak masalah yang berlaku dalam percintaan dan kowang akan dapat selesaikannya daripada ilmu yang kowang peroleh dari hasil pembacaan kowang .. xsemestinya kita sndri perlu ada pngalaman dalam CINTA nie ....

3. Pelajari daripada orang lain
Kowang juga boleh ikuti seminar-seminar dalam membentuk perhubungan atau percintaan yang sering diadakan di sekeliling kowang .. Atau pun kowang boleh belajar daripada pengalaman rakan-rakan kowang dalam menyelesaikan masalah mereka dalam percintaan. Forum Tentang Cinta merupakan platform mudah untuk kowang pelajari daripada orang lain.

4. Fahami pasangan kowang
Fahami sikap dan perbezaan pasangan kowang ... Pasangan kowang merupakan pelengkap hidup kowang ... Dengan memahami perbezaan sifat lelaki dan perempuan, kowang akan lebih mudah untuk tackle sebarang masalah dalam perhubungan. Bukan itu saja, mereka juga akan nampak kowang seorang yang sangat memahami.

5. Pengalaman
Memang tidak dapat dinafikan lagi. Pengalaman merupakan guru yang terbaik untuk kita. Daripada pengalaman itulah yang akan membuatkan kita menjadi lebih matang dan bersedia untuk menjadi seorang Pakar Cinta ... Pastikan kowang mempelajari sesuatu daripada ‘guru’ pengalaman kowang ... Kalau tak , rugi !


Adakah anda mempunyai tips-tips lain untuk menjadi seorang Pakar Cinta? Kongsikan bersama saya di sini dalam ruangan komen di bawah ...   ^__^
terima kasih ...


5 comments:

meisnani said...

Assalamualaikum...syuhada...
nani da follow awak okay...
semoga niat utk jadi doktor cinta tercapai... leyh la rawat nani law ade mslh cinta nanti okay ? hehhee..

penyuluh perikanan said...

kunjungan langsung follow 73,pleas followback

penyuluh perikanan said...

kunjujngan disini

***BINTANG CHIENTA*** said...

trima kasih nani..... aminn..hihi... ^__^

***BINTANG CHIENTA*** said...

done fllow u back.. ;)