FOLLOWER's ...

SeLaMaT _ MaLaM kekasih ku...

 hyE.. !! sekrang nie aku xley nk update sgt blog nie..sbbnya..aku bz skit dgn kje aku..untuk 2 3 hari nie la kan...letih sgt kja..sO... i'M SO TIRED...!! Tapi sblum tuh aku nk share jugak ayat CINTA kat kowang oke..coz..tu adalah wajib untuk aku..dh nma pon kan PARI - PARI CINTA...hihihi..Mana taw kot2 kowg sblm nk2 tdo tuh,nk wish kat pakwe or makwe kowng kan..so boley la msg2 kat buah hati kowg ayat nie.. kan2 ?? ngee ~ ~   =p



 Antara kau dan aku, maka dia takkan pernah ada. jika pun kemudian tercipta sesuatu antara kita, maka itu sudah pasti bukan dia...

S = Seandainya
E = Engkau
L = Lebih kenal
A = Akan diriku
M = Maka aku
A = Akan
T = Tersenyum

M = Manis untukmu
A = Agar engkau
L = Lebih tahu
A = Aku senantiasa
M = Merindumu


Pejamkan mata jika malam menyapa,
Seakan hati tenangkan jiwa,
Naungi malam mu dengan malam yang indah,
Semoga mentari esok temani harimu yang cerah...

Kemarin adalah kenangan..
Hari ini adalah kenyataan...
Esok adalah impian...
Entah kenanganmu itu manis atau pahit, impian tuk esok hari tetap berjalan...

So .... enjoy your life oke... !!   ^__^

No comments: