FOLLOWER's ...

♥ ♥ i guess it is fall in love again ♥ ♥



Ku hadiahkan kalungan cinta ku pada mu di hari yang paling bermkna untuk kita berdua. Ku sandari hati mu dengan melodi keriangan cinta kita agar bisa kau merasai dan menikmati kebhgian cinta bersama diri ku. Kasih syg mu penawar hati. . . . 
Mengubati setiap ruang-ruang yg ada di hati. . .




Kini seluruh nafas ku mncantum dgn cinta ku sehingga nama mu bergetar di dada ku. . .
Kasih syg ku penyembuh kedukaan mu merawati tiap ruangan kesepian mu . . ku harap cinta ku kan terus suri dihati mu . Seikhlas cintamu kpada ku . . . 
Aku xprnah sangsi atau ragui kasih syg mu . . .  ♥



Ku rembaskan titisan cinta ku di hati mu seprti hujan yg mnjadi musim di bumi tika ini. . . Ku hambarkan rasa rindu ku pada mu , seperti hujan renyai yang mngndang waktu . Ku tebarkan cahaya  kasih ku seprti mentari yang mnerangi alam ketika mnakluki bumi . . Ku anyamkan kelopak rindu ku agar ia mnyubur seprti pelangi yang tersembunyi selpas hujan berhenti . Kini ku UTUSKAN KALIMAH CINTA ku pada mu . . Ku amat mncintai mu , ku ingin adanya kamu di samping ku . Setiap yg aku ungkapi hari ini hnyalah tertuju untuk mu kasih , kan ku semai gelora cinta ini dengan baja-baja kesucian kasih mu . . .




Kini bermula lah episod cinta kita yg baru . . .
Sambutlah ku cinta abadi , agar ia bersemadi dalam hati . . .
Sambutlah kasih ku yg suci , agar jiwa mu sentiasa disirami . . .
Terimalah belaian ku ini . . . Agar diri mu mnikmati keikhlasan ku ini . . .



SAYANG . . .
Cinta ini hnya untuk mu walaupn ada sjuta halngan dihadapan kita , kau teramat dekat dihati ku , walaupn kita di jaraki keadaan yg mnimpa kita , nmun kasih syg yg kita tdak pernah berubah .
Kita diikatkan dgn rantaian kesetiaan . Kau percyakan aku , aku percyakan engkau . . . apa jua yang kita lakukan , kita saling mmpercayainya . Namun aku masih mngejar hati mu , walaupn lelah , aku masih tetap setia dgn ikatan cinta ini . Kekuatan hati ku hnya kerana kasih syg mu . . Ketika kita dibelnggu kesedihan aku dan kau . Kau cuba mmbhgiakan , ku harap juga takdir akan mrestui cinta kita . . .
Menemukan kita dalam iktan yg telah mndalam yg akhirnya mncantumkn kita di istana cinta , yg penuh dgn kasih syang . Berikan kita peluang untuk hidup bersama . Kerana dlm hati kita sdah termenterai jnji yg tdak mngkn berubah smpai bila-bila . . krana cinta ini , TERLALU INDAH !



                         DOGENG SI PARI-PARI

** Aku lah si pari-pari yang akhirnya dapat terbang kembali . Setelah kepatahan sayap kiri. . . .
Permulaan yang ku harap baik ini , ku harap kekal abadi . Akulah si pari-pari , yang mula kenal hidup ini . . Ada pasang , ada surutnya . . Namun ku harap ianya tdak melemahkn diri . Akulah si pari-pari yg masih mndaki gunung cinta abadi . Ku harap akan ada sinar yang kekal , agar cinta ku bersemi setiap detik . . . ♥

No comments: