FOLLOWER's ...

betul ke CINTA TU MENYAKITKAN ?



Setiap orang mempunyai makna cinta yang tersendiri. Ada yang kata, AWAS !cinta tu menyakitkan dan jangan kau hampirinya.. ! Tetapi, ada juga yang kata, cinta itu mengasyikkan sehingga kau akan terbawa-bawa dengan ombak asmaranya... Dan ada juga yang kata, cinta itu indah dan tiada ungkapan yang dapat menyatakan maksud cinta yang sebenar. . . . Sbenarnya pndapat stiap indvdu tu berbeza2. . .


Bagi yg kata cinta tu menyakitkan, ianya memang benar... Walau sepadan mana pun sepasang kekasih itu, akan ada juga masalah yang akn timbul. . .  Ianya boleh diibaratkan, langit tak semestinya sentiasa cerah...kn ?  Dalam berkapel ni, kita memang tidak boleh lari dari masalah. . . .  SO. . . kita sendiri yang HARUS menghadapinya dan juga menyelesaikan masalah tersebut. . . . tu sume terplang pda khndak dri masing2 . . . .



Kesakitan cinta ni makin terasa ngilunya bila sebuah pasangan itu hancur musnah. . .  Apa yang dijanjikan selama ini, menjadi dusta belaka.( waah ! ayat baku . . . ) hihihi . . .  baru je clash, semuanya jadi tak kena. .  Semuanya dipersalahkan . . . Itu tak betul, ini tak betul. Terasa diri ni dihimpit oleh sebuah keretapi dan tiada siapa yang ingin menolong... huhuhu...  ;-)


sO . . .  kalau ANDA ingin bercinta dengan seseorang, ingatlah . . . Cinta ini tak semuanya indah..
Dan . .  ! ANDA perlu bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang berlaku. . .  Yang pasti, dalam percintaan akan ada pasang surutnya perhubungan. . .  Cuma kita tidak tahu, bila ia akan berlaku . . Mungkin hari ini, esok, lusa dan bila-bila masa...huhu . . .   ^__^

WaallawweH . . . !   ^__^

ni aku nk share la ckit PUISI CINTA . . . .   =)

Tentang Cinta
Patah ranting bercerai kuntum ,
Meniti belati menusuk jantung;
resah kasih menanti cantum,
isi berita tak mahu kunjung..


Lelah mencari kelaut sepi,
berlabuh cinta dipangkal bicara;
rindu sudah dirantai hati,
namun hilang jiwa kemana..


Cendara pura indahnya kota,
beradu puteri cendana sari,
lapangkan dada segarlah jiwa,
barukan nampak isinya hati..

No comments: